معرفی وبلاگ
در این وبلاگ سعی داریم به مباحث مهدوی،تشریح معارف اهل بیت وطریق سلوکی انصار بقیة الله الاعظم یعنی علمای ربانی بپردازیم تا بتوانیم با برداشتن گام بسوی خدا در جهت رضای مهدی آل محمد نیز گام برداریم. منتظر نظراتتان در این وبلاگ هستيم. طلبه ای حقیر/ توجه:برای مشاهده مطالبی که درصفحه اول نیستند به قسمت دسته های وبلاگ مراجعه شود.التماس دعاي فرج...
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 140130
تعداد نوشته ها : 71
تعداد نظرات : 34
سایت رهبران شیعه
دریافت کد صلوات شمار

طلـبـه پاســخـــگو

زادالمبلغ

ذکر کاشف الکرب
Rss
طراح قالب
وحيد اسدي

ببخشيد كه يه مقدار دير شد ارتباط ما با شما بخواطر اينكه براي رايانه ام اشكالي رخ داده بود.

سردار شهيد حسن تهراني مقدم قبل از شهادت خوابي مي بينند كه بسيار حائز اهميت و جالب است مخصوصاَ در اين ايام عزاداري كه اهميت اين برنامه هاي ديني را مي رساند در نتيجه در اينجا خواستم خودم اين داستان را از منابع نوشتاري خودم براي شما شرح بدم ولي به اين نتيجه رسيدم كه مستند باشد براي برخي ها بهتر است البته اين از موارد نادر نيست بلكه مكرر از اين قبيل شنيده شده است.

خبرگزاري مهر: همايش بسيجيان انتشارات سروش شنبه ۵ آذر با حضور سردار حميدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگي ـ اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد.
مقدم‌فر در اين برنامه گفت: بسيج را بايد از دو منظر و زاويه نگاه كرد. معمولاً از يكي از اين زوايا غفلت مي‌شود. بسيجي بودن قبل از توجه به ساختار و شاكله بسيج، مورد اهميت است. خيلي‌ها ممكن است عضو بسيج نباشند ولي از بيشتر از من بسيجي باشند. بسيج، امروز يك فرهنگ اخلاقي و مدل فكري است. اين نوع تفكر است كه بسيج را شكل مي‌دهد، ولي از آن غفلت مي‌شود.

مديرعامل سابق خبرگزاري فارس ادامه داد: مقام معظم رهبري در شعبان امسال گفتند اينكه گفته مي‌شود ماموريت سپاه حفظ دستاوردهاي نظام است، به اين معني نيست كه اگر حمله‌اي شد، بسيج و سپاه از كشور دفاع كنند. بلكه ماموريت فرا‌تر از اين حرف‌هاست. ماموريت سپاه و بسيج پيش‌برندگي انقلاب است. اين پيش‌برندگي هم نياز به سازمان و سازماندهي دارد. امروز بسيج يك نهاد در كنار نهادهاي ديگر نيست؛ بلكه عنصر پيش‌برنده كل انقلاب و نظام است. نمي‌توان نهادهاي ديگر را در كنار سپاه و بسيج قرار داد. چون بسيج موتور انقلاب است.

مقدم‌فر گفت: بسيج هم از نظر فرهنگي در عمق جان و افكار مردم قرار دارد و هم سازماني است كه قدرت تهاجمي دارد. امروز بسيج بايد هم در عرصه جنگ نرم دفاع كند و هم روحيه تهاجم داشته باشد. بسيج توليدكننده نيروي نرم در نظام است. انقلابي‌هاي مصر و تونس هم به اين نتيجه رسيدند كه بعد از پيروزيشان بلافاصله نهاد و سازماني مانند بسيج بسازند. به همين دليل تماس گرفتند و به دنبال الگوگيري از بسيج بودند.

وي با اشاره به اينكه فرهنگ بسيجي‌، فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي است، گفت: من و شهيد حسن تهراني مقدم از كودكي و نوجواني با همديگر بوديم. او از اول انقلاب تا زماني كه شهيد شد، بسيجي بود. نه درجه در او تاثير داشت، نه مسئوليت‌ها و پست‌ها. او يك بسيجي به تمام معنا بود. مقيد به نماز اول وقت بود. اين ويژگي همه بسيجي‌هاست. سال ۵۸ بود كه با موتور از همين محله عبور مي‌كرديم، صداي الله اكبر اذان را كه شنيد، سريع موتور را به كنار راه كشيد كه نماز بخوانيم. به او گفتم مسجد كمي جلو‌تر است. گفت: دير مي‌شود. همين‌جا روزنامه بيندازيم و نماز بخوانيم.

مقدم‌فر ادامه داد: ويژگي‌ديگرش، تقيد به قرائت زيارت عاشورا بود. افراد گمنامي مانند ايشان زياد هستند كه بايد بعد از شهادتشان شناخته شوند. همان‌طور كه رهبر انقلاب فرمودند، ايشان يك دانشمند بود. صد‌ها دكتراي فيزيك و شيمي زير دستش كار مي‌كردند. هنگامي كه روي اين پروژه ‌آخر كار مي‌كرد، مدتي بود كه مي‌دانست قرار است اين اتفاق بيفتد. به او الهام شده بود كه اين روز‌ها رفتني است.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه گفت: شب عيد قربان خواب ديده بود كه براي ما تعريفش كرد و گفت خواب ديدم كه مرده‌ام و مرا داخل قبر گذاشته‌اند. ملائكه از من سئوال كردند براي نجات خود چه داري؟ گفتم هيچ ندارم. همين كه اين پاسخ را دادم، قبر تاريك‌تر و تنگ‌تر شد. جالب است كه شهيد تهراني مقدم با آن همه سجايا مي‌گويد، هيچ ندارم و مقام معظم رهبري هنگام حضور در منزلش ۴۵ دقيقه درباره امتيازهاي او صحبت كردند. اين شهيد مي‌گفت بعد از اين واقعه گفتم صبر كنيد من گاهي در مجالس امام حسين (ع) حاضر شدم و بر او گريه كرده‌ام. با گفتن اين حرف قبرم روشن شد كه تهراني‌مقدم اين تعبير را به كار برد كه داخل قبرم كاشي‌كاري شد.

وي افزود: امروز بسيجيان ما بايد براي جنگ در عرصه سايبر خود را آماده كنند. اولويت امروز با ماهواره و بعد اينترنت است. امروز بناست فضاي ذهني مردم اشغال شود، اما با اين حال باز عده‌اي از مسئولان با وجود تاكيدات رهبر انقلاب بر جنگ نرم و تهاجم فرهنگي، مي‌گويند به تهاجم فرهنگي اعتقادي نداريم. در چنين روزهايي اميد به بسيج است.

مقدم‌فر در پايان سخنانش گفت: به اين هم اشاره كنم كه امروز جمهوري اسلامي در بهترين وضعيت خود در ۳۲ سال اخير قرار دارد


تصويري از اين شهيد در رسانه صهيونيستي


دسته ها :
X